ماپله های اول را با شما هستیم.

نکات مهم و دانستنی در خرید عمده ترازو و باسکول

 بررسی انواع باسکول: خرید عمده ترازو و باسکول 

آیا قصد خرید عمده ترازو و باسکول را دارید؟ آیا می دانید جهت خرید انواع ترازو و باسکول در بهترین کیفیت به کجا مراجعه کنید؟ آیا گزینه مدنظری از میان انواع مدل ها و طرح های مختلف از باسکول و ترازو دارید؟ آیا از نرخ قیمت ترازو و باسکول ها مطلع هستید؟ باسکولها ترازوهای بزرگ و صنعتی هستند که قابلیت وزن گیری وسیله نقلیه به همراه بار آن را دارا می باشند. خرید این دستگاه یکی از مهمترین تصمیم های مدیریتی برای کارفرمایان و صاحبان کسب و کار می باشد. باسکول ها و ترازوها در انواع مدل ها و طرح های مختلف تولید و عرضه می شوند. باسکول ها در دو نوع دیجیتالی و مکانیکی به فروش می رسند. 

  1. باسکول های دیجیتالی: باسکول فروشگاهی، باسکول صنعتی، باسکول جاده ای، ترازو باسکول باشگاهی
  2. باسکول های مکانیکی: باسکول سنگی، باسکول جاده ای، باسکول های سبک

پخش عمده ترازو و باسکول با توجه به کاربرد بسیاری که در صنایع مختلف دارند، رونق یافته است. باسکول های غیر دیجیتالی برای سنجش اجسام سنگین و حجیم مورد استفاده واقع می شوند. در این نوع باسکول ها برای وزن گیری از سنگ های مخصوص استفاده می شود. باسکول های مکانیکی در مقابل اجسام سنگین بسیار مقاوم و مداوم هستند. باسکول دیجیتال از دسته ترازوهای سنگین بوده که در ظرفیت وزنی متنوع و اشکال مختلف عرضه می شود. این دستگاه برای توزین مواد در وزن های بالای 100 کیلوگرم مورد استفاده واقع شده و مسئولیت سنجش وزن، در باسکول های دیجیتال بر عهده لودسل می باشد. هم چنین از قابلیت های باسکول های دیجیتال می توان به وجود چاپگر در دستگاه اشاره نمود. در صورت نیاز به چاپ وزن بار می توان از پرینتر بهره مند شد. 

کیفیت طراحی و تولید باسکول: پخش عمده ترازو و باسکول

خرید عمده ترازو و باسکول با توجه به اهمیت استفاده از این دستگاه  در صنایع مختلف بسیار افزایش یافته است. کاربرد باسکول صنعتی بر هیچکس پوشیده نبوده و کیفیت طراحی و ساختار آن برای مخاطبان از اهمیت بسیار زیاد برخوردار است. باسکول دیجیتال وسیله ای با یک سیستم کامپیوتری بوده که اطلاعات ارسال شده از طریق لودسل را به کمیت وزن تبدیل می سازد. باسکول ها در محیط های کاری پرفشار، کاربرد بسزایی داشته و به همین منظور در طراحی و تولید این دستگاه از مواد اولیه با کیفیت و مقاوم استفاده می شود. چنانچه در تولید باسکول های مکانیکی و دیجیتال از مواد نامرغوب استفاده شده باشد، در این صورت طراحی اصولی نخواهد داشت. در نتیجه دستگاه از دوام و مقاومت کافی برخوردار نخواهد بود. اهمیت مرغوب بودن مواد اولیه در ساختار و تولید باسکول ها برای همگان قابل درک می باشد. 

باسکول ها اغلب فشار زیادی را تحمل می کنند چرا که اجسام بسیار سنگین روی آنها قرار می گیرند. اینجاست که کیفیت و نوع طراحی در ساخت باسکول ها اهمیت ویژه ای پیدا می کنند. تشخیص کیفیت باسکول و ترازو از روی برخی مشخصه ها امکانپذیر بوده و مخاطبان در حین خرید دستگاه می توانند از روی این مشخصه ها به تصمیم درستی برسند. دقت اندازه گیری در باسکول های دیجیتال، بیشتر از باسکول های مکانیکی می باشد. البته نحوه طراحی و ساختار این محصول نیز نسبت به باسکول مکانیکی از حساسیت بیشتری برخوردار است. به همین منظور کوچک ترین سهل انگاری و بی توجهی در کیفیت ساختار باسکول های دیجیتالی، منجر به مشکلات بسیار در وزن گیری اجسام و بار می شود. 

ویژگی های ترازوی با کیفیت 

در خرید عمده ترازو و باسکول باکیفیت بایستی به یک سری ویژگی ها و قابلیت ها توجه داشته باشید. در طراحی و ساختار محصولات با کیفیت یک سری مشخصه هایی وجود دارد که مخاطبان با بررسی و سنجش آنها می توانند محصول با کارایی بالا انتخاب و خریداری نمایند. از جمله ویژگی های باسکول و ترازوی با کیفیت می توان به موارد زیر اشاره نمود: 

  • نحوه کارکرد: انتخاب خرید عمده باسکول با کارایی عالی درخواست تمامی خریداران و کارفرمایان می باشد. در این راستا نیاز است کارایی و نحوه عملکرد دستگاه با تمامی جزئیات مورد بررسی و عیب یابی قرار بگیرد.
  • سهولت استفاده از باسکول: استفاده از قطعات نامرغوب و مواد اولیه بی کیفیت می تواند منجر به عدم استفاده آسان از باسکول شود. به همین منظور کیفیت قطعات پیاده شده در ساختار باسکول و ترازو در سهولت استفاده از باسکول از اهمیت ویژه ای برخوردار هستند.
  • کیفیت و دقت لودسل: یک دستگاه با کیفیت بایستی از دقت بالایی برخوردار باشد و با گذر زمان از میزان دقت و کیفیت آن کاسته نشود. لودسل یکی از مهمترین و حساس ترین قطعات استفاده شده در تولید باسکول است. این قطعه حکم قلب دستگاه را داشته و عدم کیفیت مناسب آن می تواند سبب از کار افتادن دستگاه شود.
  • امکان اتصال به کامپیوتر: برخی از ترازوهای دیجیتال، قابلیت اتصال به کامپیوتر را دارند. در این راستا اطلاعات ذخیره شده را با هدف بررسی و آنالیز به نرم افزار انتقال می دهند. عدم اتصال صحیح به کامپیوتر و عدم آنالیز اطلاعات، نشان از کیفیت پایین باسکول و ترازو می باشد.

 

کاربرد باسکول و انواع آن در صنعت

در عصر جدید با بهره مندی از فناوری و تکنولوژی پیشرفته شاهد افزایش خرید عمده باسکول و ترازو در سراسر دنیا هستیم. به گونه ای که واردات ترازو دیجیتال و انواع باسکول های پیشرفته با قابلیت اتصال به کامپیوتر در کشورمان رو به افزایش می باشد. از مزیت های استفاده از باسکول دیجیتال می توان به سرعت اجرای عملیات وزن گیری، زیبایی ظاهری، کالای سرمایه ای و هزینه بسیار مقرون به صرفه نسبت به امکانات و قابلیت هایش اشاره نمود. باسکول و ترازوهای دیجیتال با توجه به ساختاری که دارند، دارای کاربرد متفاوتی در پروژه های مختلف هستند. از جمله کاربرد انواع باسکول های دیجیتال می توان به موارد زیر اشاره نمود:

–   صنایع پتروشیمی، صنایع خودروسازی، صنایع غذایی، صنایع دام و طیور، صنایع کشاورزی، صنایع فلزی

شما اگر اطلاعات کافی در خصوص خرید عمده ترازو و باسکول در انواع برندها و مدل های مختلف ندارید، بهتر است از کارشناسان و متخصصین مشاوره دریافت کنید. باسکول ها در انواع و مدل های مختلفی هستند که هر یک برای مصارف متنوع در اولویت انتخاب مشتریان قرار میگیرند. در این راستا برای اینکه بتوان روی مناسب ترین گزینه از انواع باسکول و ترازو سرمایه گذاری نمود، نیاز به دریافت اطلاعات جامع از قابلیت ها و ویژگی های هر یک از دستگاه ها می باشد. امروزه شرکت ها و مجموعه های متعددی در زمینه عرضه و فروش انواع باسکول ها در ظرفیت و برندهای مختلف به فعالیت مشغول می باشند. در این میان انتخاب معتبرترین نمایندگی و فروشنده برای سرمایه گذاری عاقلانه و حرفه ای از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

ترازو 40 کیلویی محک

قیمت خرید عمده باسکول و ترازو

کاربرد باسکول دیجیتالی و غیر دیجیتالی در صنایع مختلف برای توزین اجسام و بار های بسیار سنگین قابل مشاهده می باشد. باسکول ها در مدل های مختلف با ویژگی های متنوعی که دارند، با نرخ قیمت متفاوت عرضه می شوند. به همین منظور نمی توان نرخ ثابتی را برای هر یک از مدل های مختلف از باسکول های دیجیتالی و غیر دیجیتالی در نظر گرفت. با تولید ترازوهای 300 کیلویی و 150 کیلویی و 700 کیلویی در کشورمان با ساخت بدنه ایرانی در حال حاضر باسکول های دیجیتالی به یکی از پردرخواست ترین و پرفروش ترین تجهیزات صنعتی تبدیل شده است. شما می توانید برای خرید محصول مورد نیاز با توجه به نوع کسب و کارتان از طریق نمایندگی اصلی محک اقدام داشته باشید. در این راستا می توانید قیمت هر یک از باسکول ها با ظرفیت های مختلف را مورد بررسی قرار داده و بر اساس بودجه ای که در اختیار دارید، گزینه مناسب را سفارش دهید.

در نظر داشته باشید که عوامل بسیار دیگری از جمله ابعاد کفه ها، دیجیتال یا مکانیکی بودن، جاده ای یا غیر جاده ای، کیفیت و نوع برند بر قیمت نهایی ترازو و باسکول تاثیرگذار هستند. مخاطبان و خریداران می توانند از طریق نمایندگی محک جهت کسب اطلاعات در خصوص قیمت هر باسکول با ظرفیت و قابلیت های مختلف اقدام نمایند. کارشناسان نمایندگی محک، متناسب با نیاز مشتریان بهترین گزینه را پیشنهاد و اطلاعات مربوط به آن محصول را ارائه خواهند کرد. باسکول های 300 کیلویی از جمله پرفروش ترین ترازوها در صنایع مختلف به شمار می روند. شما می توانید برای خرید عمده ترازو 300 کیلویی از نمایندگی محک اقدام نموده و محصولی با بهترین امکانات در رنج قیمت مناسب تهیه نمایید. 

 

نحوه استفاده از ترازو و باسکول دیجیتال

به منظور نگهداری و استفاده صحیح از باسکول های دیجیتالی بهتر است یک سری نکات را رعایت کنید. برای مثال با هدف جلوگیری از ریزش خاک و گل به داخل باسکول از لاستیک درزگیر استفاده نمایید. هم چنین از تابلویی برای اعلام مشخصات دستگاه نظیر حداکثر سرعت و حداکثر ظرفیت بهره مند شوید. در اطراف باسکول از قرار دادن کابل فشار قوی جلوگیری نموده و در زمان قرار گرفتن خودرو روی صفحه باسکول از حداکثر سرعت 5 کیلومتر استفاده کنید. به منظور جلوگیری از خرابی و صدمه دیدن قطعات باسکول در صورت نیاز به رنگ آمیزی آن بپردازید. در فصل سرد سال پیشنهاد می شود از انباشته شدن برف روی باسکول به شدت خودداری کنید. از اتصال انبر جوشکاری به صفحه باسکول امتناع کرده و برای نظافت آن از ضربه زدن به لودسل و کابل های لودسل جلوگیری کنید. 

در خرید عمده ترازو و باسکول بهتر است به تمامی نکات نگهداری از آنها توجه کنید. در این صورت می توانید متناسب با محیط کاری خود، بهترین گزینه را برای خرید عمده باسکول انتخاب نمایید. محدوده اندازه گیری، حداکثر وزنی می باشد که باسکول ها قادر به نمایش آن هستند. در حالت معمولی این محدود بین 150 تا 180 کیلوگرم می باشد. برخی از ترازوها و باسکول ها از قابلیت بلوتوث برخوردار هستند که از طریق بلوتوث به گوشی همراه وصل شده و اطلاعات ذخیره شده در ترازو را به گوشی انتقال می دهند. تمامی قابلیت ها و امکانات باسکول ها نیاز به دقت بسیار برای نگهداری صحیح دارند. 

ترازو 40 کیلویی کمری

خرید عمده ترازو و باسکول

خرید عمده ترازو و باسکول به روش اینترنتی و آنلاین یکی از روش های پرطرفدار و محبوب شناخته می شود. چرا که در این روش به راحتی می توان مشخصات فنی و قابلیت های هر یک از دستگاه ها را بررسی و ارزیابی نمود. باسکول ها به لحاظ نوع کارکردشان به چند دسته تقسیم شده و هر یک از ویژگی ها و مزیت های مختلفی برخوردار هستند. باسکول ها نسبت به ترازوها، ظرفیت اندازه گیری بالاتری دارند. در حین خرید باسکول می توانید با انواع برندهای مختلف از این محصول مواجه شوید که این امر سبب سردرگمی خریداران می شود. چرا که انتخاب برند مرغوب و با کیفیت از میان تنوع بسیار، امری سخت و دشوار خواهد بود.

مخاطبان می توانند در خرید عمده ترازو و باسکول، گستره ی انتخابات خود را محدود کرده و از میان چندین مورد، گزینه ایده آل را در سفارش خود ثبت کنند. برای این امر بهتر است ابتدا ظرفیت باسکول و ترازو ای که در کسب و کار خود نیاز دارند را مشخص کنند. برای مثال اگر قرار است بار به اندازه ی 300 کیلوگرم را اندازه گیری نمایند، بهتر است باسکول های زیر 300 کیلو را از نظر خارج کنند. در این صورت می توانند در میان باسکول های 300 کیلویی بهترین گزینه براساس امکانات و قیمت مقرون به صرفه را انتخاب کنند. نکته بسیار مهمی که در حین خرید باید به آن توجه داشته باشید این است که پس از انتخاب محصول مدنظر، در سایت های دیگر محصول مشابه را بررسی و جستجو نمایید. در این صورت می توانید با مقایسه مشخصات و قیمت مشخص شده برای آن محصول در سایت های مختلف، نسبت به خرید خود اطمینان حاصل نمایید. 

ترازو 300 کیلویی
نکات لازم در حین خرید ترازو و باسکول

برای خرید عمده ترازو و باسکول با کیفیت و با کارایی بالا نیاز است یک سری نکات را در نظر داشته باشید. توجه به میزان دقت ترازو در وهله اول از اهمیت بسزایی برخوردار می باشد. به منظور نشان دادن دقت ترازو به طور معمول از واحد گرم استفاده شده است. در حالت کلی این مقدار بیانگر انحراف از وزن واقعی می باشد. در نتیجه هر چه دقت یک باسکول یا ترازو بالاتر بوده، وزن نمایش داده شده نیز به واقعیت نزدیک خواهد بود. از دیگر نکاتی که در حین خرید عمده ترازو و باسکول باید به آنها توجه داشته باشید، می توان موارد زیر را نام برد:

  1. حافظه: برخی از ترازوها و باسکول های دیجیتال از قابلیت حافظه برخوردار هستند. این ویژگی سبب ذخیره وزن خود در روزهای مختلف می شود.
  2. روشن و خاموش شدن به صورت اتوماتیک: این ویژگی در خرید عمده باسکول سبب می شود به راحتی تنها با یک لمس کوچک، دستگاه را روشن و یا خاموش نمود.
  3. نشانگر وزن بالغ بر ظرفیت ترازو: از طریق این قابلیت میتوان پیام هشدار را در زمان بیشتر بودن بار از میزان آستانه تحمل دستگاه، دریافت نمود.
  4. اندازه نمایشگر ترازو: بزرگ تر بودن نمایشگر ترازو سبب می شود افراد به راحتی بتوانند اطلاعات ثبت شده روی آن را مشاهده نمایند.
  5. قابلیت BMI : وجود این قابلیت در خرید عمده ترازو بیانگر شاخص توده بدنی فرد می باشد. این ویژگی سبب می شود فرد از نسبت قد و وزن خود مطلع شود.
  6. جنس بدنه دستگاه: بیشتر ترازوهای دیجیتال از جنس شیشه نشکن یا پلاستیک و آلومینیوم هستند. البته جنس بدنه باسکول های دیجیتالی از نوع آهنی بوده و سینی آنها دارای پوشش گالوانیزه می باشد.
  7. سخنگو بودن: اعلام وزن توسط ترازوها، یکی از قابلیت هایی می باشد که در خرید عمده ترازو سبب شده است نیازی برای مشاهده وزن در نمایشگر نباشد.

ترازو 30 کیلو کمری اصلی

 

سایر نکات ضروری در حین خرید عمده ترازو و باسکول

کارخانه تولیدی ترازو و باسکول در کشورمان با توجه به افزایش درخواست، از بهترین و مرغوبترین مواد اولیه جهت تولید و پخش عمده ترازو و باسکول بهره مند شده است. خریداران می توانند با تهیه این محصول گام بسیار مهمی در زمینه مدیریتی کسب و کار بردارند. در حین خرید باسکول و ترازو بهتر است به نوع نصب آنها دقت کنید. باسکول جاده ای اغلب به دو روش برجسته و همسطح نصب می شوند. هر یک از این روش ها دارای مزیت هایی هستند. مثلا در روش برجسته که در محیط های شن و ماسه احتمال ریزش وجود دارد، نصب به روش برجسته عملکرد بهتری دارد. هم چنین در نصب همسطح، بیشتر از اندازه ی باسکول فضایی اشغال نمی شود. 

مخاطبان برای خرید عمده ترازو 40 کیلویی و ترازوهای 300 کیلویی می توانند از تیم حرفه ای پشتیبانی نمایندگی به صورت غیر حضوری مشاوره دریافت نمایند. از طریق سایت ابزار پویا می توانید شماره تولیدی باسکول و ترازو را به دست آورده و با کارشناسان تماس برقرار کنید. در این راستا خریداران می توانند هرگونه سوالی که در نظر دارند از متخصصین پرسیده و با قطعیت بسیار زیاد انتخاب خود را نهایی کنند. نمایندگی اصل محک با استفاده از تجهیزات پیشرفته و مدرن در سریعترین زمان ممکن خدمات مورد نیاز را در اختیار خریداران قرار می دهد. تلاش در جهت کسب رضایت مشتریان از مهمترین اقدامات نمایندگی محک، ابزار پوریا می باشد.  

شماره تماس ثابت سایت ابزار پوریا

09156168505

نظرات شما عزیزان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جستجو مطالب
جستجو کردن
جدیدترین مطالب
عضویت در خبرنامه
سبد خرید
ورود

حساب کاربری ندارید؟

فروشگاه
0 مورد سبد خرید
حساب من
وبلاگ
تماس با ما