ماپله های اول را با شما هستیم.

کارخانه تولیدی ترازو و باسکول با تنوع و کیفیت بالا

مرکز تولیدی ترازو و باسکول با کیفیت بالا

تعداد مراکز تولیدی ترازو و باسکول در کشور ما کم نیستند. اما توجه به این نکته اهمیت زیادی دارد که، همه محصولات تولید شده و موجود در بازار از کیفیت مطلوبی برخوردار نمی باشند. ترازو و باسکول وظیفه ای فراتر از یک اندازه گیری وزن ساده را بر عهده دارند. دقت و عملکرد درست این دستگاه در صنایع و مشاغل مختلف لازم و حیاتی می باشد. امروزه این دستگاه های اندازه گیری به چنان پیشرفتی دست پیدا کرده اند که به عنوان یک ابزار مدیریتی مورد استفاده قرار گرفته و اطلاعات مهم و مفیدی از موجودیت کالا، مدیریت تامین مواد اولیه و … در اختیار صاحب صنایع یا انباردار ها قرار خواهند داد. همین امر سبب شده است که خریداران بیش از گذشته در انتخاب کارخانه تولیدی ترازو و باسکول و کیفیت و امکانات محصولات آنها حساسیت به خرج دهند.

در این مقاله قصد داریم به معرفی انواع باسکول و ویژگی های بارز دستگاه های با کیفیت و کارخانه تولیدی ترازو و باسکول بپردازیم. آگاهی از این اطلاعات به خریداران در انجام یک خرید آگاهانه و رضایت بخش یاری خواهد رساند. پس در صورت تمایل ما را تا انتها همراهی فرمایید.

شماره تماس تولیدی 

09156168505

آیا تفاوت بین ترازو و باسکول را می دانید؟

فناوری به کار رفته در تولید باسکول و ترازو و نوع کاربرد آنها، تقریبا مشابه یکدیگر می باشد. تفاوت این دو در میزان ظرفیت و وزنی است که  قادر به تحمل آن هستند. ترازوها انواع مختلفی داشته و از نوع زرگری با دقت صدم گرفته تا ترازوهای فروشگاهی در این دسته جای می گیرند. به همین دلیل قطعات به کار رفته در ساخت ترازو از ظرافت بیشتر و سایز کوچکتری برخوردار می باشند. این در حالی است که از باسکول ها معمولا در توزین وسایل و اجسام سنگین و عظیم الجثه استفاده می شود. از توزین ماشین‌آلات و دستگاه های صنعتی تا کامیون ها، لیفتراک ها و کانتینرهای فوق سنگین. بنابراین در تولید باسکول از قطعات بزرگ و بسیار مقاوم استفاده می شود.

کارخانجات تولیدی ترازو و باسکول محصولات خود را در دو نوع آنالوگ و دیجیتال تولید و روانه بازار می کنند. خریداران بسته به نیاز خود گزینه مناسب را بر‌می‌گزینند.

آشنایی با انواع ترازو

امروزه مراکز تولیدی ترازو و باسکول محصولات بسیار متنوعی را در اختیار خریداران قرار می دهند به گونه ای که هر فرد بسته به نوع حرفه و انتظاری که از دستگاه خود دارد، قادر است گزینه ایده‌آل را به سادگی برگزیند. ترازوها در انواع ترازوهای دیجیتالی و عقربه ای آشپزخانه، ترازوهای فروشگاهی و خرده فروشی، ترازوهای پزشکی، ترازوهای خانگی زیر پایی، ترازوهای آزمایشگاهی، ترازوهای طلا فروشی و … موجود هستند. هر یک از این دستگاه ها از دقت و ویژگی های منحصر به فردی برخوردار می باشند.

آشنایی با انواع باسکول

یک کارخانه ترازو و باسکول با سابقه، برای صنایع گوناگون و کاربردهای مختلف، باسکول هایی در ظرفیت های وزنی، اشکال و ابعاد گوناگون، طراحی و تولید می کند. باسکول ها معمولا در انواع دیجیتال، مکانیکی، کامیون کش، لیفتراک و آویزی جرثقیلی قابل طبقه بندی هستند. در ادامه به معرفی هر یک از این باسکول ها و بیان مشخصه های آنها خواهیم پرداخت.

باسکول دیجیتال

نوعی از باسکول های سنگین که برای توزین وزن بالای 100 کیلوگرم مورد استفاده قرار می گیرند، باسکول دیجیتال است. بدنه این باسکول ها از فلز یا فولاد ساخته شده و از مقاومت بالایی برخوردار هستند. در تولید باسکول دیجیتال، یک صفحه نمایشگر تعبیه می شود. وزن اندازه گیری شده از طریق حسگر وزن یا لودسل بر روی این صفحه نشان داده خواهد شد. به دلیل وجود صفحه نمایشگر دیجیتال، این دستگاه ها نیاز به مراقبت بیشتری دارند. از جمله انواع باسکول های دیجیتال می توان به، باسکول های فروشگاهی، صنعتی، رولیک و جاده ای، باسکول های دام کش، کفه ای و علمکدار اشاره کرد.

باسکول های مکانیکی

برای سنجش وزن اجسام سنگین به کمک باسکول های مکانیکی، همچون ترازوهای قدیمی، از سنگ های مخصوص استفاده می گردد. به این دستگاه باسکول غیر دیجیتال نیز گفته می شود. این باسکول ها فاقد صفحات دیجیتال بوده و وزن را به واسطه عقربه خود، مشخص خواهند کرد. در تولید باسکول های مکانیکی، فلز یا فولاد بسیار مقاوم و محکم مورد استفاده قرار می گیرد. باسکول های سنگی و باسکول های سبک در دسته باسکول های مکانیکی جای دارند.

باسکول کامیون کش

کارخانه تولیدی ترازو و باسکول، باسکول هایی را نیز برای توزین کامیون های کانتینر‌دار یا یخچال‌دار و واگن های ریلی تولید می کند. این نوع باسکول ها هم به شکل ثابت در زمین تعبیه می شوند و هم به صورت چرخ‌دار و متحرک برای اماکنی که قصد نصب باسکول های دائمی ندارند. معمولا نوع چرخ‌دار این باسکول ها توسط پلیس جاده ای و در آزادراه ها و به منظور پیشگیری از حمل اضافه بار توسط کامیون ها مورد استفاده قرار می گیرند. باسکول های کامیون کش معمولا در کشتارگاه های دام و طیور، کارخانجات مصالح، سیمان و شن و مراکز دفع زباله و جمع آوری بازیافت کارایی دارند.

باسکول لیفتراک

نوع دیگری از محصول کارخانجات تولیدی ترازو و باسکول، باسکول لیفتراک است. هنگام انتقال بار سنگین به یک کارخانه، از لیفتراک استفاده می شود. برای اندازه گیری محموله موجود بر روی لیفتراک ها و جلوگیری از تعبیه باسکول های ثابت، از باسکول لیفتراک استفاده می شود. این نوع باسکول در صنایع، کارخانجات، انبار ها و شرکت های مختلف کاربرد دارد.

باسکول های آویز

نوع دیگری از باسکول های پرکاربرد، باسکول های آویز جرثقیلی یا دینامومتر می باشند. تولید باسکول آویز بر اساس کارایی و کاربرد آن، در تنوع بالایی صورت می گیرد. در انبارهای ترخیص گمرک، در بنادر و انبارهای توزیع و پخش کالاها این باسکول ها بسیار پرکاربرد هستند.

ترازو و باسکول با کیفیت چه ویژگی هایی دارد؟

تشخیص کیفیت ترازو یا باسکول، از روی برخی از مشخصه ها امکان پذیر می باشد. بنابراین با آگاهی از این ویژگی‌ها، خرید شما، با اطمینان و موفقیت بیشتری همراه خواهد شد. کارخانه های معتبر تولیدی ترازو و باسکول در تولید محصولات خود، به فاکتورهای زیر اهمیت زیادی می دهند:

کیفیت طراحی و تولید باسکول

باسکول ها در محیط های کاری پر فشاری قرار داشته و مورد استفاده قرار می گیرند. چنانچه در تولید باسکول از مواد اولیه با کیفیت و مقاوم استفاده نشده یا طراحی آنها اصولی نباشد، این دستگاه از دوام و مقاومت کافی برخوردار نخواهد بود. برخی از باسکول های ارزان قیمت هستند که ظاهری فریبنده دارند. آنچه کیفیت یک دستگاه خوب را مشخص خواهد کرد گذر زمان و عملکرد آن خواهد بود.

باسکول ها معمولا فشار زیادی را تحمل کرده و اجسام سنگین وزن بر روی آنها قرار می گیرند. لذا ممکن است در محیط های کاری، دچار انبساط، انقباض و فعل و انفعالات گوناگون و شدیدی شوند. اینجاست که نوع طراحی و کیفیت مواد به کار رفته در تولید باسکول ها اهمیت بیشتری پیدا خواهد کرد. یک باسکول یا ترازوی خوب به خوبی آب بندی و زهکشی می شود تا گرد و غبار و رطوبت در آن نفوذ نکرده و به آن آسیبی وارد نشود.

نحوه کارکرد و سهولت استفاده از باسکول یا ترازو

انتخاب یک باسکول و امکاناتی که دارد مطابق با خواسته خریدار و محیط کاری او می باشد. یک دستگاه خوب و با کیفیت، کاربری ساده داشته و نیاز خریدار را به خوبی و به سرعت پاسخگو خواهد بود.

لودسل باسکول و اهمیت مقاومت و دقت آن

 

کیفیت و دقت لودسل به کار رفته در تولید باسکول یا ترازو

وظیفه اصلی باسکول یا ترازو اندازه گیری وزن اجسام است. یک دستگاه با کیفیت از دقت بالا برخوردار بوده و به مرور زمان از میزان دقت آن کاسته نخواهد شد. قطعه حساس و بسیار مهمی که در تولید باسکول و ترازو به کار گرفته می شود، لودسل (Load Cell) است. این قطعه، سنسور وزن در ترازو یا باسکول بوده و حکم قلب این دستگاه را دارد که به طور مکرر مورد استفاده قرار می گیرد. چنانچه این قطعه از استحکام و مقاومت لازم برخوردار نباشد، با گذشت زمان و استفاده مداوم، از دقت و کیفیت کار آن کاسته خواهد شد. معمولا لودسل‌های موجود در ترازوهای با کیفیت، ضد زنگ بوده و در مواجه با رطوبت و در شرایط محیطی مختلف مقاومت خوبی از خود نشان می دهند.

توجه به نوع نرم افزار در زمان خرید باسکول

باسکول ها و ترازوهای فروشگاهی جدید به نرم افزارهای کاربردی خاصی مجهز هستند. به کمک اپلیکیشن تعبیه شده بر روی این دستگاه ها، امکان بررسی و ثبت انبوهی از اطلاعات انبارداری و مدیریتی، گزارش گیری و ارائه صورتحساب، بررسی میزان فروش و افزایش امنیت با سادگی و اطمینان بیشتری فراهم خواهد شد. انتخاب باسکولی با نرم افزاری قابل فهم، ساده و در عین حال قابل توسعه اهمیت زیادی خواهد داشت.

در لحظه خرید ترازو و باسکول توجه به چه نکاتی لازم و ضروری است؟

توجه به نکات زیر در زمان خرید باسکول یا ترازو، با توجه به تنوعی که در این دستگاه ها وجود دارد، انتخاب را محدود تر و آگاهانه تر خواهد ساخت:

  • توجه به میزان دما و رطوبت موجود در محیط کار
  • میزان جابجایی باسکول و فضایی که قرار است به آن اختصاص داده شود.
  • سایز، وزن و حجم اجسامی که قرار است با ترازو یا باسکول اندازه گیری شوند.
  • میزان دقتی که از دستگاه اندازه گیری انتظار می رود.
  • میزان فشاری که باسکول یا ترازو قرار است تحمل کند و متناسب با آن میزان مقاومتی که باید داشته باشد.
  • ثابت یا متحرک بودن، مکانیکی یا دیجیتالی بودن باسکول با توجه به محیط کاری و کاربرد آن

اهمیت خرید باسکول از تولید کننده معتبر

مشخصه های کارخانه تولیدی ترازو و باسکول معتبر

ترازو و باسکول هایی با برندهای مختلف در بازار وجود دارند. انتخاب یک دستگاه مطمئن و دقیق در مدیریت بهتر انبار و ورود و خروج مواد یا کالا از شرکت یا فروشگاه تاثیرگذار بوده و نوعی صرفه جویی در هزینه ها به حساب می آید. بنابراین بهتر است در کنار شناخت دستگاه های با کیفیت، تولید کنندگان برتر و سرشناس را نیز بشناسید. بدین ترتیب با اعتماد بیشتری به خرید باسکول یا ترازو اقدام خواهید کرد.

کارخانجات تولیدی ترازو و باسکول که موفق به کسب رضایت خریداران خود شده و توانسته اند بازار را به دست گیرند، مشخصه های زیر را دارا هستند:

  • استفاده از تجهیزات مدرن، پیشرفته و به روز در تولید باسکول و ترازو
  • مجهز به واحد کنترل کیفی برای تولید محصولاتی مطابق با استانداردهای جهانی و سطح بین الملل
  • تولید باسکول و ترازو هایی با ظرفیت ها، مدل ها و قیمت های مختلف و متنوع
  • تعامل مستقیم و دائم با مشتریان، دریافت بازخورد از آنها، رشد و ارتقاء محصولات مطابق با نیاز خریداران
  • تلاش در جهت کسب رضایت مشتریان و تبدیل آنها به مشتری وفادار و دائم
  • داشتن تیم حرفه ای پشتیبانی و ارائه خدمات حضوری و غیر حضوری و کلیه لوازم و قطعات جانبی دستگاه های تولید شده

ابزار پوریا، بزرگترین مرکز تولیدی ترازو و باسکول در ایران

کلیه اطلاعاتی که در اختیار شما قرار گرفت، در مورد انواع ترازوها و باسکول ها و مشخصات یک تولید کننده و یک محصول ایده‌ال بود. چنانچه شما نیز به دنبال یک کارخانه تولیدی ترازو و باسکول معتبر و با سابقه در ایران هستید، ما به شما ابزار پوریا را پیشنهاد می کنیم. این مجموعه سالیان متمادی در زمینه تولید و پخش عمده ترازو و باسکول در کشور فعالیت داشته است. نکته حائز اهمیت در مورد این کارخانه تولیدی، سهم بالایی است که این مجموعه در پخش ترازو 150 کیلویی، پخش ترازو 300 کیلویی، پخش باسکول 300 کیلویی و پخش عمده باسکول 150 کیلویی در کل ایران دارد.

ابزار پوریا، بزرگترین تولید و عرضه کننده انواع ترازو و باسکول های صنعتی و غیر صنعتی در ایران

ابزار پوریا با تولید و عرضه باسکول هایی با ظرفیت های متنوع و در بازه 100 کیلوگرم تا یک تن، موفق به کسب رضایت خریداران خود شده و محبوبیت زیادی را به دست آورده است. این مجموعه حرفه ای و با سابقه، در کنار کلیه تولیدات خود، در حیطه پخش محصولات محک نیز فعالیت چشمگیری داشته و با پخش عمده ترازو محک موفق به جذب خریداران بسیاری به سوی خود شده و مجموعه فعالیت های خود را تکمیل نموده است.

باعث بسی خرسندی است که توانسته ایم با بکارگیری فناوری های روز دنیا و استفاده از بهترین مواد اولیه، در تولید انواع ترازو و باسکول به درجه بالای کیفیت دست پیدا کرده و سابقه درخشانی از رضایت مندی کلیه خریداران را در کارنامه کاری خویش به ثبت برسانیم. شما نیز می‌توانید برای مشاهده و خرید محصول مورد نظر خود، به وب سایت ما سری زده یا با کارشناسان این مجموعه در ارتباط باشید.

نظرات شما عزیزان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جستجو مطالب
جستجو کردن
جدیدترین مطالب
عضویت در خبرنامه
سبد خرید
ورود

حساب کاربری ندارید؟

فروشگاه
0 مورد سبد خرید
حساب من
وبلاگ
تماس با ما